Prenumeruojamos naujos duomenų bazės

Iki 2021 m. gruodžio 31 d. LMA Vrublevskių bibliotekos skaitytojams suteikta prieiga prie naujų duomenų bazių JSTOR Essential ir Cambridge Core Full mokslinių žurnalų kolekcijų. Taip pat pratęsta ir daugelio kitų duomenų bazių prenumerata.

JSTOR Essential kolekcijoje skaitytojams pateikiamas 684 humanitarinių ir socialinių mokslų žurnalų turinys. Žurnalų sąrašas.
Cambridge Core Full kolekcijoje – daugiau negu 380 leidyklos Cambridge University Press visateksčių mokslinių žurnalų fizinių, technologijos, medicinos, socialinių ir humanitarinių mokslų temomis. Žurnalų sąrašas.

Iki 2021 metų pabaigos taip pat pratęsta šių duomenų bazių ir elektroninių žurnalų prenumerata:
BioOne – biologijos mokslų duomenų bazė, kurioje pateikiama daugiau nei 200 aukštą citavimo rodiklį turinčių mokslinių žurnalų botanikos, stuburinių zoologijos, entomologijos, paleontologijos, aplinkosaugos temomis. Žurnalų sąrašas.
Database of Latin Dictionaries – duomenų bazėje integruota 20 lotynų kalbos žodynų. Paieška galima anglų, prancūzų, vokiečių ir italų kalbomis. Rezultatai pateikiami su semantiniais ir etimologiniais paaiškinimais.
EBSCO Publishing* EIFL.net duomenų bazių paketas, kuriame prieinamos šios įvairias mokslo sritis apimančios duomenų bazės: Academic Search Complete, AHFS Consumer Medication Information, Business Source Complete, ERIC, European Views of the Americas: 1493 to 1970, GreenFILE, Health Source - Consumer Edition, Health Source: Nursing/Academic Edition, Library, Information Science & Technology Abstracts (LISTA), MasterFILE Premier, MEDLINE, Newspaper Source, Open Dissertations, Regional Business News, Teacher Reference Center.
SpringerLink universali duomenų bazė, apimanti chemijos, kompiuterių mokslo, ekonomikos, inžinerijos, aplinkosaugos, teisės, medicinos, matematikos, fizikos, astronomijos ir kt. temas.
Taylor & Francis – universali duomenų bazė, kurioje prieinami 1507 žurnalai istorijos, teisės, kultūrologijos, teologijos, politologijos, ekonomikos ir finansų, geografijos, medicinos, fizikos ir kt. temomis. Žurnalų sąrašas.
ЭТАЛОН-ONLINE* – Baltarusijos Respublikos Nacionalinio teisinės informacijos centro duomenų bazė, kurioje suteikiama prieiga prie visų Baltarusijoje galiojančių įstatymų, teisės aktų ir kitos teisinės informacijos.

American Journal of Physics (AJP) – Amerikos fizikos dėstytojų asociacijos (angl. The American Association of Physics Teachers) ir Amerikos fizikos instituto (angl. The American Institute of Physics) rengiamas mėnesinis recenzuojamas mokslo žurnalas, skirtas kolegijų ir universitetų studentams, dėstytojams bei tyrėjams. Žurnalo tematika apima pedagoginius ir kultūrinius fizikos mokslo aspektus, kurie gali būti įdomūs, naudingi bei suprantami ir kitų mokslų atstovams.
The Annals of Probability – Tarptautinio Matematinės statistikos instituto (angl. The Institute of Mathematical Statistics) leidžiamas recenzuojamas mokslo žurnalas, kuriame publikuojami straipsniai šiuolaikinės tikimybių teorijos, jos ryšių su kitomis matematikos sritimis bei pritaikymo fizikos ir biologijos moksluose temomis.
Nature – nuo 1869 metų leidžiamas tarpdisciplininis labiausiai pasaulyje cituojamas mokslinis žurnalas.
Restaurator – vienintelis tarptautinis recenzuojamas mokslinis žurnalas apie bibliotekose ir archyvuose saugomų medžiagų konservavimą ir restauravimą. Leidinio straipsniuose nagrinėjami visi svarbiausi teoriniai, praktiniai ir organizaciniai šio dalyko aspektai. Straipsniai anglų kalba pateikiami su santraukomis anglų, prancūzų ir vokiečių kalbomis. Leidinio redakcinę komisiją sudaro ekspertai iš pasaulyje pripažintų įstaigų ir organizacijų.

Nuo 2021 m. balandžio 1 d. baigėsi kai kurių duomenų bazių prenumerata, todėl skaitytojai nebegalės naudotis šiomis anksčiau LMA Vrublevskių bibliotekos prenumeruotomis duomenų bazėmis:
American Institute of Physics (AIP), American Physical Society (APS), EBSCO eBook Collection, EBSCO eBook Academic Collection, Emerald Management eJournals Collection, IOPscience EXTRA.

Bibliotekos prenumeruojamos ir testuojamos duomenų bazės bei elektroniniai žurnalai pasiekiami visose skaitytojams skirtose kompiuterizuotose Bibliotekos darbo vietose, asmeniniu įrenginiu prisijungus prie bibliotekos WiFi ryšio arba bet kurioje darbo vietoje prisijungus prie Bibliotekos virtualaus nuotolinio tinklo (VPN). VPN paslaugos įdiegimo instrukciją galite rasti čia.
Prenumeruojamų duomenų bazių sąrašas.
Testuojamų duomenų bazių sąrašas.
Prenumeruojamų elektroninių žurnalų sąrašas.

Žvaigždute (*) pažymėtomis duomenų bazėmis galima naudotis ir neprisijungus prie Bibliotekos tinklo. Dėl slaptažodžių prašome kreiptis į Donatą Ustinavičių, tel. 8 672 02794, el. paštas: donatas.ustinaviciusmab.lt.