Konkursas Katalogų skyriaus bibliotekininko pareigoms užimti
LMA Vrublevskių bibliotekos Katalogų skyriaus darbuotojai kataloguoja naujai gautus ir rekataloguoja bibliotekos fonde saugomus XIX–XX a. leidinius, juos sistemina ir dalykina, rengia duomenų bazes bei atlieka daug kitų darbų. Šiuo metu į Skyrių priimtume naują darbuotoją.
Pareigos: LMA Vrublevskių bibliotekos Katalogų skyriaus bibliotekininkas (-ė).
Darbo krūvis: visa darbo diena (8 val.).
Pareiginės algos koeficientas: 4,7.
Darbo sutarties rūšis: neterminuota.
Pretendentų atrankos būdas: pokalbis.
Preliminari darbo pradžia: 2020 m. spalis.
Vieta: LMA Vrublevskių biblioteka, Žygimantų g. 1, Vilnius.
Darbo pobūdis:
- informacijos išteklių katalogavimas ir rekatalogavimas ALEPH informacine sistema;
- bibliografinių įrašų redagavimas.
Reikalavimai:
- aukštasis arba aukštesnysis HSM sričių išsilavinimas;
- gebėjimas sklandžiai bendrauti valstybine kalba;
- užsienio kalbos mokėjimas (A2 lygiu);
- kompiuterinis raštingumas;
- komunikabilumas, iniciatyvumas, pareigingumas ir atsakingumas.
Privalumai:
- informacijos išteklių tvarkymo patirtis;
- mokėjimas dirbti Bibliotekoje naudojama informacine sistema;
- dokumentų aprašo tarptautinių standartų ir taisyklių žinojimas;
- kelių užsienio kalbų mokėjimas.
Siūlome:
- įdomų ir atsakingą darbą;
- pastovų darbo užmokestį;
- socialines garantijas;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- draugišką ir atvirą idėjoms darbo aplinką.
Pretendentai turi pateikti:
- prašymą dalyvauti konkurse;
- gyvenimo aprašymą;
- išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją;
- motyvacinį laišką, kuriame pretendentas laisva forma nurodo savo gebėjimus ir dalykines savybes.
Dokumentus pateikti iki 2020 m. rugsėjo 20 d. imtinai Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių bibliotekos sekretorei (Žygimantų g. 1, 29 kab.) arba siųsti elektroniniu paštu: biblioteka@mab.lt. Konfidencialumą užtikriname. Konkursas vyks pokalbio su pretendentu forma. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Išsamesnė informacija teikiama tel. (8 5) 262 95 37, 212 08 58, 212 73 43.